Mesafeli Satış Sözleşmesi
1.SİGORTACIYA/SİGORTALIYA / SİGORTA ETTİRENE İLİŞKİN BİLGİLER
Esas Faaliyet Konusu |
: |
Sigorta |
Ticaret Ünvanı |
: |
GROUPAMA SİGORTA A.Ş. |
Adres |
: |
Maslak Mahallesi Eski Büyükdere Caddesi No:3-5 Link Plaza 34485 Maslak, Sarıyer/İSTANBUL |
Telefon |
: |
0850 250 5050 |
E-posta |
: |
sigorta@groupama.com.tr |
Mersis No |
: |
0144003789300010 |
SİGORTA ETTİREN / SİGORTALI
Adı – Soyadı |
|
|
GSM NUMARASI |
|
|
ADRES |
: |
|
|
|
|
SİGORTALI
Adı – Soyadı |
|
|
GSM NUMARASI |
: |
|
ADRES |
: |
|
E-Posta |
: |
|
SİGORTA ETTİREN
Adı – Soyadı |
: |
|
GSM NUMARASI |
: |
|
ADRES |
: |
|
E-Posta |
: |
|
2.SÖZLEŞMENİN KONUSU
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ile, SİGORTA ETTİREN/SİGORTALI tarafından elektronik ortamda doldurulan bilgilere istinaden oluşturulmuş Yurtdışı Seyahat Sağlık Sigorta Poliçesinin teminatlarının, satış fiyatının (priminin), satış bedelinin tahsilat usül ve şartlarının, finansal hizmetin temel niteliklerinin; 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Finansal Hizmetlere İlişkin Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri kapsamında belirlenmesi ile tarafların hak ve yükümlülükleri düzenlenmektedir.
- tarihleri arasında geçerli olacak olan, İş bu sigorta poliçesinin teklif tutarı tüm vergiler dahil TL olarak belirlenmiştir.
3.SİGORTA POLİÇESİ BEDELİ VE POLİÇE KAPSAMINDAKİ TEMİNATLAR
3.1. SİGORTA BEDELİ: 30.000 EUR
3.2. Sigorta poliçesi kapsamındaki teminatlar aşağıda belirtilmiştir:
- Vefat / Daimi Sakatlık
- Seyahat Sağlık
- Ferdi Kaza (Dinamik)
- Tıbbi Bilgi ve Danışmanlık
- Tıbbi Tedavi
- Tıbbi Nakil
- Tedavi Sonrası İkametgaha Geri Dönüşün Sağlanması
- Sigortalının Cenazesinin Tıbbi Şartlara Uygun Nakli
- Sigortalının Vefatı Halinde Aile Fertlerinin Dönüşü
- Ülkeye Öngörülmeyen Dönüş
- Acil Mesajların İletilmesi
- İdari Asistans
- Kayıp Bagajın Bulunup Ulaştırılması
- Hukuki Yardım
4.ÖDEME ARACI
4.1. SİGORTA ETTİREN/SİGORTALI poliçe prim ödemelerini teklif/satış adımlarında seçilmiş olan ödeme planı ve ödeme aracı (“Ödeme Aracı”) ile yapacağını taahhüt eder, anılan tahsilatların Ödeme Aracı’ndan yapılması için Groupama Sigorta A.Ş’yi yetkilendirdiğini kabul ve beyan eder.
4.2. SİGORTA ETTİREN/SİGORTALI Ödeme Aracı olarak belirlenen kredi kartının süresinin dolması, kaybolması veya çalınması gibi sebeplerle yenilenmesi veya değiştirilmesi akabinde tahsis edilecek yeni kredi kartının da Ödeme Aracı kapsamında olduğunu kredi kartının herhangi bir nedenle "mail order"a kapanması halinde prim tahsilatlarının gerçekleşmeyeceğini kabul eder.
5.CAYMA HAKKI
5.1. SİGORTA ETTİREN/SİGORTALI, seyahatinin gerçekleşmemesi nedeniyle poliçe başlangıç tarihinden minimum 24 saat önce iptal talebinde bulunur ise, primin tamamı iade edilir. Poliçe başlangıç tarihinden sonra iptal talebinde bulunulması durumunda prim iadesi söz konusu değildir. Poliçe başka bir kişiye devredilemez.
5.2. Cayma hakkının kullanılabilmesi için; SİGORTA ETTİREN/SİGORTALI, prim iadeli iptal talebini poliçe başlangıç tarihine en geç 24 saat kala 0850 250 5050 numaralı İletişim Merkezi’ni arayarak veya 1.maddede belirtilen adres ve telefonlar üzerinden sigortacıya başvuruda bulunarak iletecektir.
5.3. SİGORTA ETTİREN/SİGORTALI, Sigorta Poliçe’sini seyahat tarihine 24 saatten az bir süre kalmış ise iptal ettiremeyecektir.
6. GENEL HÜKÜMLER
6.1. SİGORTA ETTİREN/SİGORTALI, Sigorta Poliçe’sini www.groupama.com.tr alanında yer alan bireysel internet şubesine müşteri numarası ve şifre ile giriş yaparak görüntüleyebilecektir. Ayrıca Sigorta Poliçe’si SİGORTA ETTİREN’in/SİGORTALI’nın elektronik posta adresine gönderilecektir.
6.2. SİGORTA ETTİREN/SİGORTALI, www.groupama.com.tr alanında, kendi doldurduğu bilgiler ile oluşturulmuş olan Sigorta Poliçesi’nin (Hizmetin) temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin bilgilendirmeyi okuduğunu, tüm bu konularda bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda satış için gerekli teyidi verdiğini kabul eder.
6.3. SİGORTA ETTİREN/SİGORTALI, İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni www.groupama.com.tr üzerinden gerçekleştirilen teklif/satış adımlarında görüntüleyerek onaylayabilir; poliçesini indirebilir veya satın aldıktan hemen sonra istediği bir mail adresine iletebilir.
6.4. SİGORTACI, www.groupama.com.tr üzerinden satın alınan yurtdışı seyahat sağlık sigortası poliçesini SİGORTALI/SİGORTA ETTİREN’e kargo ile iletmek yükümlülüğündedir.
7. DELİL ANLAŞMASI VE UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
7.1. SİGORTA ETTİREN/SİGORTALI, Sigorta Poliçesi ve satışla ilgili talep ve şikayetleri olması halinde; işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi'nin 1.1. maddesi altında adres ve telefonları yer alan teminatı veren sigortacıya başvuruda bulunulabilir. SİGORTACI başvurunun kendine ulaşmasından itibaren on beş iş günü içinde talepleri cevaplandırmak zorundadır.
7.2. İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nden ve/veya Sigorta Poliçesi’ne ilişkin doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde SİGORTACI’nın kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) ihtilafların çözümünde delil olarak kullanılacaktır.
7.3. SİGORTACI Sigorta Tahkim Sistemi’ne üyedir. SİGORTA ETTİREN/SİGORTALI Mesafeli Satış Sözleşmesi’nden ve/veya Sigorta Poliçesi’den kaynaklanan uyuşmazlıkların çözümü için Sigorta Tahkim Komisyonu’na veya tüketici mahkemesine veya tüketici hakem heyetine başvurabilecektir.
SİGORTA ETTİREN/SİGORTALI işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ile yazılı tüm koşulları ve açıklamaları okuduğunu, satış koşullarının ve sair tüm ön bilgileri aldığını, incelediğini ve tamamını kabul ederek yukarıda özellikleri ve şartları belirtilen Yurtdışı seyahat sağlık sigortasını satın almak istediğini kabul, beyan ve taahhüt eder.