Basın Bültenleri

Groupama, sektöründe marka bilinirliğini en çok arttıran şirket oldu!

basinda-detay

Marketing Türkiye ve Akademetre işbirliği ile gerçekleşen “The ONE Awards” 2015’e göre, sigorta kategorisinde birincilik ödülü Groupama’nın oldu. 2015 yılında marka değerini ve bilinirliğini yaptığı reklam ve iletişim kampanyaları ile arttıran Groupama 2016 yılına yeni bir ödülle girdi. Groupama, Marketing Türkiye’nin Akademetre işbirliği ile yaptığı 2015 yılı “İtibar ve Marka Değeri Performans Ölçümlemesi” araştırmasında sigorta kategorisinde birinci olarak “The One Awards” ödülünün sahibi oldu. 08 Ocak’ta Raffles İstanbul Zorlu Center’de gerçekleşen törende Groupama, geçtiğimiz yıl marka algısını en çok arttıran sigorta şirketi olarak sektörde başarısını bir kez daha ispatlamış oldu.

Groupama 2015 yılında müşteri nezdinde kurum imajını arttırdı Groupama, Türkiye’de marka algısı ve bilinirliğini arttırmak amacıyla “Kafana Takma Sigortan Groupama” ile 2014 yılında bir reklam kampanyası başlatmıştı. Nielsen Türkiye araştırma şirketinin araştırması

sonucunda Groupama bu kampanya sayesinde geçen altı aylık sürede marka bilinirliğini (akla ilk gelen şirket olarak) %300 oranında arttırdı. Bunun yanı sıra müşteri ve potansiyel müşterileri nezdinde gerçekleştirdiği çeşitli iletişim kampanyaları ile de bilinirliğini arttırmasının yanı sıra sigorta algısına da dikkat çekti.