Bize Ulaşın

Müşteri Hizmetleri Hattı

Groupama Müşteri Hizmetleri Hattı'nı 0 850 250 50 50 numaralı telefondan arayarak, ürünlerimiz hakkında her türlü bilgi alabilir ve istediğiniz sigorta işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Groupama Müşteri Hizmetleri Hattı Menü Adımları:

  • Ambulans ve Tıbbi Yardım Hizmetleri için 0'ı     

     

    Yol yardım ve asistans  hizmetlerimiz için 1         ‘i

    • Kasko yardım hizmetleri için 1’i

    Çekici talebiniz için 1 ‘i                                                                                            Yedek araç talebiniz için 2’yi       

    Kasko Mini Onarım Hizmetleri için 3’ü           

    • Konut ve İş Yeri Sigortası Yardım Hizmetleri için 2’yi         

    Elektrik, Su Tesisatı, Cam ve Diğer Yardım Hizmetleri için 1’i    

    Evde Küçük İşler Hizmetleri için 2'ü

    Konut  Mini Onarım Hizmetleri için 3'yi,        

    Kombi Klima Bakım Hizmetleri için 4'ü  tuşlayınız.

     

    • Sağlık ve seyahat sağlık poliçesi yardım hizmetleri için 3 ‘ü

            Diş bakım paketi soru ve randevularınız için 1’i

            Seyahat sağlık, yurt dışı ve yurt için yardım hizmetleri için   2’yi

            Sağlık Sigortası Yurt Dışı Yardım Hizmetleri için 3’ü

     

    Hasar İhbarı için 2’yi 

     

    Hasar Dosyanızın Durumu Hakkında Bilgi Almak için 3'ü             

     

    Sağlık Sigortası  İşlemleri  için 4'ü

                                               Mevcut sağlık poliçenizle ilgili işlem yapmak için 1,i ,

                                               Sağlık ya da seyahat sağlık poliçesi satın almak için 2,yi 

    Broker Hizmet Hattı için 3’ü tuşlayınız.

     

    Hayat ve Kişisel Birikim Poliçe İşlemleri için  5’i ,

     

    Kişisel Birikim Sigortaları için 1’i

    Hayat sigortaları için 2’ yi            

    Ferdi Kaza sigortaları için 3’ü

    Öneri ve şikayetleriniz için 4’ü

     

    Öneri ve Şikayetleriniz için 6'yı tuşlayınız.

Groupama Müşteri Hizmetleri Hattı'mızdan

  • Mevcut sigorta poliçeleriniz hakkında bilgi alabilir
  • Hasar ihbarı verebilir
  • Hasar dosyanızın durumu hakkında bilgi alabilir
  • Eksper bilginizi öğrenebilir
  • Anlaşmalı Tamir Servislerimiz hakkında bilgi alabilir
  • Çekici, kiralık araç, çilingir gibi araç ve konut yardım talepleriniz için yardım hattımıza ulaşabilir
  • Anlaşmalı Sağlık Kuruluşlarımız hakkında bilgi alabilir
  • İletişim bilgisi güncellenebilir.
  • Hayat ve Ferdi Kaza Sigortaları genel bilgi alınabilir.
  • İstek, öneri ve şikâyetlerinizi iletebilirsiniz.

Groupama Müşteri Hizmetleri Hattı'nı 0 850 250 50 50 numaralı telefondan arayarak, ürünlerimiz hakkında her türlü bilgi alabilir ve istediğiniz sigorta işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Groupama Müşteri Hizmetleri Hattı Menü Adımları:

  • Ambulans ve Tıbbi Yardım Hizmetleri için 0'ı     
    Yol yardım ve asistans  hizmetlerimiz için 1‘
    • Kasko yardım hizmetleri için 1’i

    Çekici talebiniz için 1 ‘i                                                                                            Yedek araç talebiniz için 2’yi       

    Kasko Mini Onarım Hizmetleri için 3’ü           

    • Konut ve İş Yeri Sigortası Yardım Hizmetleri için 2’yi         

    Elektrik, Su Tesisatı, Cam ve Diğer Yardım Hizmetleri için 1’i    

    Evde Küçük İşler Hizmetleri için 2'ü

    Konut  Mini Onarım Hizmetleri için 3'yi,        

    Kombi Klima Bakım Hizmetleri için 4'ü  tuşlayınız.

     

    • Sağlık ve seyahat sağlık poliçesi yardım hizmetleri için 3 ‘ü

            Diş bakım paketi soru ve randevularınız için 1’i

            Seyahat sağlık, yurt dışı ve yurt için yardım hizmetleri için   2’yi

            Sağlık Sigortası Yurt Dışı Yardım Hizmetleri için 3’ü

     

    Hasar İhbarı için 2’yi 

     

    Hasar Dosyanızın Durumu Hakkında Bilgi Almak için 3'ü             

     

    Sağlık Sigortası  İşlemleri  için 4'ü

                                               Mevcut sağlık poliçenizle ilgili işlem yapmak için 1,i ,

                                               Sağlık ya da seyahat sağlık poliçesi satın almak için 2,yi 

    Broker Hizmet Hattı için 3’ü tuşlayınız.

     

    Hayat ve Kişisel Birikim Poliçe İşlemleri için  5’i ,

     

    Kişisel Birikim Sigortaları için 1’i

    Hayat sigortaları için 2’ yi            

    Ferdi Kaza sigortaları için 3’ü

    Öneri ve şikayetleriniz için 4’ü

     

    Öneri ve Şikayetleriniz için 6'yı tuşlayınız.

Groupama Müşteri Hizmetleri Hattı'mızdan

  • Mevcut sigorta poliçeleriniz hakkında bilgi alabilir
  • Hasar ihbarı verebilir
  • Hasar dosyanızın durumu hakkında bilgi alabilir
  • Eksper bilginizi öğrenebilir
  • Anlaşmalı Tamir Servislerimiz hakkında bilgi alabilir
  • Çekici, kiralık araç, çilingir gibi araç ve konut yardım talepleriniz için yardım hattımıza ulaşabilir
  • Anlaşmalı Sağlık Kuruluşlarımız hakkında bilgi alabilir
  • İletişim bilgisi güncellenebilir.
  • Hayat ve Ferdi Kaza Sigortaları genel bilgi alınabilir.
  • İstek, öneri ve şikâyetlerinizi iletebilirsiniz.