Bize Ulaşın

Müşteri Hizmetleri Hattı

Groupama Müşteri Hizmetleri Hattı'nı 0 850 250 50 50 numaralı telefondan arayarak, ürünlerimiz hakkında her türlü bilgi alabilir ve istediğiniz sigorta işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Groupama Müşteri Hizmetleri Hattı Menü Adımları:

  • Ambulans ve Tıbbi Yardım Hizmetleri için 0'ı (0)
  • Sigorta için 1'i (1)
  • Bireysel Emeklilik Sözleşmesi ve hayat sigortaları için 2’yi (2)
  • Kiralık Araç, Çekici, Çilingir, Ambulans ve Diğer Yardım Hizmetleri için 0’ı (1-0)
    • Ambulans Talebi ve Tıbbi Yardım Hizmetleri için 1’i (1-0-1)
    • Araç Yardım Hizmetleri için 2’yi (1-0-2)
      • Kiralık Araç ve Yol Yardım Hizmetleri için 1’i (1-0-2-1)
      • Kasko Mini Onarım Hizmetleri için 2'yi (1-0-2-2)
  • Konut Yardım Hizmetleri için 3’ü (1-0-3)
    • Elektrik, Su Tesisatı, Cam ve Diğer Yardım Hizmetleri için 1’i (1-0-3-1)
    • Konut Mini Onarım Hizmetleri için 2'yi (1-0-3-2)
    • Kombi Klima Bakım Hizmetleri için 3'ü (1-0-3-3)
    • Evde Küçük İşler Hizmetleri için 4'ü (1-0-3-4)
  • İşyeri Yardım Hizmetleri için 4'ü (1-0-4)
  • Hasar İhbarı için 1'i (1-1)
    • Oto Ekspress’O Avantajlarından Yararlanmak ve Anlaşmalı Servislerimiz Hakkında Bilgi Almak için 0'ı (1-1-0)
    • Hasar İhbarında Bulunmak için 1'i (1-1-1)
  • Hasar Dosyanızın Durumu Hakkında Bilgi Almak için 2'yi (1-2)
    • Kasko, Trafik ve Konut Hasar Dosyalarınız için 1'i (1-2-1)
    • Eksper Bilgileri için 2'yi (1-2-2)
    • Diğer Hasar Dosyalarınız için 3'ü (1-2-3)
  • Sağlık Hizmetlerimiz için 3'ü (1-3)
    • Üretim Underwriting işlemleri için 1'i (1-3-1)
    • Hasar ve Provizyon ile ilgili talepleriniz için 2'yi (1-3-2)
    • Seyahat sağlık poliçesi işlemleri için 3'ü (1-3-3)
    • Broker hizmet hattı için 4'ü (1-3-4)
    • Asistans ve diş paketi için 5'i (1-3-5)
  • Ürün ve Hizmetlerimiz Hakkında Bilgi Almak için 4'ü (1-4)
    • Sağlık Poliçeleriniz için 1'i (1-4-1)
    • Kasko, Konut, Trafik ve Diğer Poliçeleriniz için 2'yi (1-4-2)
  • Müşteri Memnuniyeti Birimimize Öneri ve Taleplerinizi İletmek için 5'i (1-5)
  • Bireysel Emeklilik Sözleşmesi ve Hayat Poliçesi İşlemleri için 2'yi (2)
    • Değerli müşterimiz, Hazine Müsteşarlığının 23/02/2018 tarihli ve Sermaye Piyasası Kurulunun 01/03/2018 tarihli yazılı kararları ile , Bireysel Emeklilik Sözleşmeleri 31 Mart 2018 tarihi itibariyle Fiba Emeklilik Şirketine devredilmiştir. Bireysel emeklilik sözleşmenizle ilgili bilgi almak için 444 82 88 Fiba Emeklilik Çağrı merkezine ulaşabilirsiniz. Bu hattan yalnızca Hayat, Birikimli hayat ve Ferdi Kaza sigortaları için hizmet verilmektedir.
    • Kişisel Birikim Sigortaları için 1’i (2-1-1)
      • Kişisel Birikim Sigortaları için 1’i (2-1-1)
      • Hayat sigortaları için 2’ yi (2-1-2)
      • Ferdi Kaza sigortaları için 3’ü (2-1-3)
      • Öneri ve şikayetleriniz için 4’ü (2-1-4)

Groupama Müşteri Hizmetleri Hattı'mızdan

  • Mevcut sigorta poliçeleriniz hakkında bilgi alabilir
  • Hasar ihbarı verebilir
  • Hasar dosyanızın durumu hakkında bilgi alabilir
  • Eksper bilginizi öğrenebilir
  • Anlaşmalı Tamir Servislerimiz hakkında bilgi alabilir
  • Çekici, kiralık araç, çilingir gibi araç ve konut yardım talepleriniz için yardım hattımıza ulaşabilir
  • Anlaşmalı Sağlık Kuruluşlarımız hakkında bilgi alabilir
  • İletişim bilgisi güncellenebilir.
  • Hayat ve Ferdi Kaza Sigortaları genel bilgi alınabilir.
  • İstek, öneri ve şikâyetlerinizi iletebilirsiniz.

Groupama Müşteri Hizmetleri Hattı'nı 0 850 250 50 50 numaralı telefondan arayarak, ürünlerimiz hakkında her türlü bilgi alabilir ve istediğiniz sigorta işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Groupama Müşteri Hizmetleri Hattı Menü Adımları:

  • Ambulans ve Tıbbi Yardım Hizmetleri için 0'ı (0)
  • Sigorta için 1'i (1)
  • Bireysel Emeklilik Sözleşmesi ve hayat sigortaları için 2’yi (2)
  • Kiralık Araç, Çekici, Çilingir, Ambulans ve Diğer Yardım Hizmetleri için 0’ı (1-0)
    • Ambulans Talebi ve Tıbbi Yardım Hizmetleri için 1’i (1-0-1)
    • Araç Yardım Hizmetleri için 2’yi (1-0-2)
      • Kiralık Araç ve Yol Yardım Hizmetleri için 1’i (1-0-2-1)
      • Kasko Mini Onarım Hizmetleri için 2'yi (1-0-2-2)
  • Konut Yardım Hizmetleri için 3’ü (1-0-3)
    • Elektrik, Su Tesisatı, Cam ve Diğer Yardım Hizmetleri için 1’i (1-0-3-1)
    • Konut Mini Onarım Hizmetleri için 2'yi (1-0-3-2)
    • Kombi Klima Bakım Hizmetleri için 3'ü (1-0-3-3)
    • Evde Küçük İşler Hizmetleri için 4'ü (1-0-3-4)
  • İşyeri Yardım Hizmetleri için 4'ü (1-0-4)
  • Hasar İhbarı için 1'i (1-1)
    • Oto Ekspress’O Avantajlarından Yararlanmak ve Anlaşmalı Servislerimiz Hakkında Bilgi Almak için 0'ı (1-1-0)
    • Hasar İhbarında Bulunmak için 1'i (1-1-1)
  • Hasar Dosyanızın Durumu Hakkında Bilgi Almak için 2'yi (1-2)
    • Kasko, Trafik ve Konut Hasar Dosyalarınız için 1'i (1-2-1)
    • Eksper Bilgileri için 2'yi (1-2-2)
    • Diğer Hasar Dosyalarınız için 3'ü (1-2-3)
  • Sağlık Hizmetlerimiz için 3'ü (1-3)
    • Üretim Underwriting işlemleri için 1'i (1-3-1)
    • Hasar ve Provizyon ile ilgili talepleriniz için 2'yi (1-3-2)
    • Seyahat sağlık poliçesi işlemleri için 3'ü (1-3-3)
    • Broker hizmet hattı için 4'ü (1-3-4)
    • Asistans ve diş paketi için 5'i (1-3-5)
  • Ürün ve Hizmetlerimiz Hakkında Bilgi Almak için 4'ü (1-4)
    • Sağlık Poliçeleriniz için 1'i (1-4-1)
    • Kasko, Konut, Trafik ve Diğer Poliçeleriniz için 2'yi (1-4-2)
  • Müşteri Memnuniyeti Birimimize Öneri ve Taleplerinizi İletmek için 5'i (1-5)
  • Bireysel Emeklilik Sözleşmesi ve Hayat Poliçesi İşlemleri için 2'yi (2)
    • Değerli müşterimiz, Hazine Müsteşarlığının 23/02/2018 tarihli ve Sermaye Piyasası Kurulunun 01/03/2018 tarihli yazılı kararları ile , Bireysel Emeklilik Sözleşmeleri 31 Mart 2018 tarihi itibariyle Fiba Emeklilik Şirketine devredilmiştir. Bireysel emeklilik sözleşmenizle ilgili bilgi almak için 444 82 88 Fiba Emeklilik Çağrı merkezine ulaşabilirsiniz. Bu hattan yalnızca Hayat, Birikimli hayat ve Ferdi Kaza sigortaları için hizmet verilmektedir.
    • Kişisel Birikim Sigortaları için 1’i (2-1-1)
      • Kişisel Birikim Sigortaları için 1’i (2-1-1)
      • Hayat sigortaları için 2’ yi (2-1-2)
      • Ferdi Kaza sigortaları için 3’ü (2-1-3)
      • Öneri ve şikayetleriniz için 4’ü (2-1-4)

Groupama Müşteri Hizmetleri Hattı'mızdan

  • Mevcut sigorta poliçeleriniz hakkında bilgi alabilir
  • Hasar ihbarı verebilir
  • Hasar dosyanızın durumu hakkında bilgi alabilir
  • Eksper bilginizi öğrenebilir
  • Anlaşmalı Tamir Servislerimiz hakkında bilgi alabilir
  • Çekici, kiralık araç, çilingir gibi araç ve konut yardım talepleriniz için yardım hattımıza ulaşabilir
  • Anlaşmalı Sağlık Kuruluşlarımız hakkında bilgi alabilir
  • İletişim bilgisi güncellenebilir.
  • Hayat ve Ferdi Kaza Sigortaları genel bilgi alınabilir.
  • İstek, öneri ve şikâyetlerinizi iletebilirsiniz.